YANG CAKAP BUDAK SEKOLAH TAK BOLEH MASAK, HAA KORANG TARIK BALIK KATA-KATA TU SEBAB.... - ZFAOfficial

ZFAOfficial

REVOLUSI REMAJA TERKINI

Breaking

Breaking News

Thursday, May 3, 2018

YANG CAKAP BUDAK SEKOLAH TAK BOLEH MASAK, HAA KORANG TARIK BALIK KATA-KATA TU SEBAB....




Dulu-dulu kita selalu dengar mak cakap "jangan main-main dekat dapur, api tu bahaya nanti terbakar rumah". Itu dulu tapi zaman google generation sekarang dah tak sama bro sis sekalian. Kami nak kongsikan kepada mereka yang cakap budak sekolah tak boleh masak, haa korang tarik balik kata-kata itu kerana kami dah jumpa #kidstalentZFA iaitu adik Danish Haraz. Menggelarkan dirinya sebagai "abang danish" di Instagram dan Twitternya , abang danish pada tahun 2018 ini baru sahaja berusia 10tahun.




Jangan terkezut bro sis sekalian yang makcik-makcik pun sangat kagum dan menjadikan abang danish sebagai idola. Selain itu , abang danish juga menjadi sumber rujukan dalam masakan kepada mak-maka yang tak tau dan tak ada idea untuk memasak.

So, kepada korang yang nak resepi masak boleh check it out Instagramnya  dan boleh juga tweet abang danish. For sure nanti dia reply. Sebab Team ZFA dah pun pernah tweet dia.hehehe.




Pstt; korang jangan lupa follow , like dan subscribe ke semua social media rakan kongsi kami iaitu Awak Makan Ape sekarang tau. Chow dulu!


No comments:

Post a Comment

Pages