IMAN SAFIYAH USAHAWAN MUDA TUDUNG SEKOLAH - ZFAOfficial

ZFAOfficial

REVOLUSI REMAJA TERKINI

Breaking

Breaking News

Friday, May 4, 2018

IMAN SAFIYAH USAHAWAN MUDA TUDUNG SEKOLAH


A post shared by • OFFICIAL • (@imxn.safiyah) on


Dengan hanya menggunakan social media musically dan instagram , Iman Safiyah menjadi bualan ramai sehingga menjadi instafemes di usia muda. Atas populariti yang diraih oleh Iman, dia kini mempunyai lebih 300,000 followers di instagram. Bukan itu sahaja, Iman juga mempunyai channel Youtube yang juga mempunyai pengikut lebih 50,000 subscriber.

Semua saiz dan warna ready stok ye ❤️ TUDUNG SEKOLAH IMAN SAFIYAH (TSIS) . TSIS dibuat dengan 3 saiz khas iaitu S, M dan L dengan menggunakan material khas iaitu Japanese Crepe. . Harga mengikut saiz samada Putih Nila atau Hitam: . S : RM22/helai M : RM23/helai L. : RM24/helai Harga tidak termasuk harga pos . Panjang muka S : 10 inci Panjang muka M : 12 inci Panjang muka L. : 12 inci *mungkin panjang muka/ukur lilit muka perlu dijahit/ditetas sedikit bagi mendapatkan saiz yang lebih tepat mengikut kesesuian muka anda. . Labuh dari dagu ke bawah S : +- 14 inci Labuh dari dagu ke bawah M : +- 15 inci Labuh dari dagu ke bawah L : +- 17 inci . Cadangan Umur : . S - Dari 7 - 9 tahun (anggaran ketinggian bawah 150cm) M - Dari 10 - 14 tahun (anggaran ketinggian 150cm sehingga 160cm) L - Dari 15 - 17 tahun (anggaran ketinggian 160cm keatas) . Dapatkan segera TSIS sebagai persediaan awal persekolahan 2018 anda. . Whatsapp : 0193268923 untuk belian atau sebarang pertanyaan.
A post shared by Empire Iman Safiyah 💝 (@empire.imansafiyah) on

Iman telah memulakan perniagaan santai-santai bermula dari instagram bisnes nya iaitu empire iman safiyah dengan menjual mainan squishy. Selepas itu, Iman meluaskan kali bisnes nya dengan menjual tudung sekolah lantas melonjakkan lagi namanya di social media.

Siapa sangka dengan menggunakan brand diri sendiri mampu menjadi bualan harian hampir di semua sekolah-sekolah di seluruh Malaysia. Sebut je nama Iman Safiyyah, siapa yang tidak mengenalinya.

Guys, inilah dikatakan revolusi remaja terkini, dulu zaman zaman 90-an , nak beli tudung sekolah mesti dekat kedai-kedai apek. Lepastu, paling susah nak bentuk, sampai kena pakai kertas keras letak dalam tudung tu. Hehehe.


Untung uolls sekarang, dah tak susah nak cari tudung sekolah yang mudah bentuk. Macam yang dijual oleh Iman Safiyah. Kami dari pihak ZFA berharap semoga Iman Safiyah akan terus berjaya didalam bisnes nya dan menjadi ikon muda remaja kepada yang lain.

Korang jangan lupa follow Instagram @zfa.outfit dan  @zfa.media

No comments:

Post a Comment

Pages