FAAFIRDS , FIEFIRDS , DANISHFIRDS , TRISYIAFIRDS - THE FIRDSFAMILY KELUARGA YOUTUBER - ZFAOfficial

ZFAOfficial

REVOLUSI REMAJA TERKINI

Breaking

Breaking News

Tuesday, April 24, 2018

FAAFIRDS , FIEFIRDS , DANISHFIRDS , TRISYIAFIRDS - THE FIRDSFAMILY KELUARGA YOUTUBER

Rata-rata uolls yang memang layan Youtube for sure kenal dengan anak-anak Firds. its start with kakaknya yang banyak membuat video-video tentang lifestyle dan tutorial kecantikan. Memiliki subscriber lebih 50,000 , Faafirds yang mula upload video di Youtube.


Selepas itu, adik keduanya iaitu Fiefirds pula mengikut jejak langkah kakaknya. Fie atau nama penuhnya Firzanah berusia 20 tahun banyak berkongsi video-video di channel Youtube nya tentang lifestyle yang dilalui. Fie juga mempunyai blog peribadinya iaitu Firzanah.com



The FirdsFamily tidak berhenti sampai fie malah adiknya yang seterusnya iaitu Danishfirds pula mula berjinak-jinak menjadi seorang Youtuber. Danish juga banyak berkongsi tentang lifestyle dan yang menjadi kegemaran dan pilihan ZFA ialah video-video kolaborasi bersama dua adik comelnya iaitu Tina dan Sara.

Selain Danish, seterusnya, adik mereka iaitu Trisyiafirds juga menjadi seorang Youtuber. Trisyia sangat meminati dancing dan dia juga telah  membuat video dance bersama rakan-rakannya. Trisyia juga banyak berkongsi tentang lifestyle.


Apa yang menarik perhatian kami di ZFA ialah keunikkan sebuah keluarga Youtuber. Jujurnya, kami menonton video-video mereka berulang-kali. #kelamkabutfamily. Teringat kekecohan mereka ketika menyambut hari raya dimana Faa, Fie, dan Danish mengupload video mereka. Kami di ZFA mendoakan semoga keluarga ini terus bahagia selamanya.

Psst: Jangan lupa untuk FOLLOW kami di instagram zfa.media  dan LIKE facebook kami ZFA Official

1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 8 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif : arena-domino.net
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete

Pages